30 Mayıs 2008 Cuma

Yoğurtlu Patlıcan Salatası

Yogurtlupatlcan_salatas
Bu ayın etkinliğine sevgili Şeyma ev sahibeliği yapıyor. Konusuda çok güzel. Fakat ben bu aralar, tatil , kızımın ufak bir geniz eti operasyonu, çocukların sıcaklardan bunalması, gezmeler derken bir türlü siteme bir şeyler ekleyemedim. İnanın her bir mesajı gördüğümde içim gidiyor ama bir türlü akşamları bu bilgisayarın başına oturup bir türlü bir yayın yapamadım. Hazırlamış olduğum okadar çok tarif olduki ama bir türlü yayınlayamıyorum. Bu yayınladığım salatada gelinimiz Aslı'ya ait. Kendisi tatilde bizi yemeğe aldığında yapmıştı. Ben çok beğendim. Hemen ayın atkiliği geldi aklıma ve bugünde paylaşmayı uygun gördüm.

Malzemeler:

  • 2 adet patlıcan
  • 2-3 diş sarımsak
  • 3-4 yemek kaşığı yoğurt
  • tuz, pul biber

Yapılışı:

  1. Patlıcanları ocakta yada fırında güzelce közleyin. Kabuklarını soyup küpküp doğrayın.
  2. Daha sonra sarımsağı ezin.
  3. Sarımsak, közlenmiş patlıcan ve diğer malzemelerin tümünü bir kabın içinde karıştırın.
  4. serviz tabağına aldığınızda pulbiber ile süsleyerek servis yapın.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: